wtorek, 29 października 2013

Różowo mi:)

Cześć!
Od 28.10 do odwołania w House jest promocja -40% na wszystkie (również przecenione:) akcesoria.
Co prawda wstąpiłam z myślą o biżuterii oraz kominie dla chłopaka, a wyszłam z nowym lakierem, ale jak tu się oprzeć?;p Tym bardziej, że planowałam zakup takiego kolorku od wakacji, a był w tak korzystnej cenie;)
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym go od razu nie wypróbowała...i wiecie co?
Jestem zachwycona!:) 
Mając w pamięci ostatni lakier kupiony na promocji byłam sceptycznie nastawiona do tego, więc możliwe, że to spotęgowało moje zaskoczenie. Ale do rzeczy.
Informacje od producenta:
30 X Pink
Trwały lakier do paznokci zapewnia kolor bez smug i intensywny połysk.
Nie zawiera toluenu i formaldehydu.
Przed użyciem wstrząsnąć, zawiera kuleczki mieszające.
UWAGA! pod intensywne kolory zalecany lakier podkładowy.
Wyprodukowany w Krakowie;)
 Konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale wspomaga to łatwiejsze rozprowadzanie produktu, więc faktycznie nie widać żadnych smug. Dodatkowym plusem jest bardzo szybkie schnięcie. Zanim zaczęłam malować paznokcie u drugiej ręki, te u pierwszej były praktycznie suche. Natomiast do pełnego wyschnięcia wystarczyło ok 3-4min. (ma to też swoje minusy, bo jak umazałam dłoń to nie zdążyłam wytrzeć zanim nie wysechł;p)
Zaskoczyło mnie też ładne pokrycie płytki już po pierwszej warstwie. Do tej pory praktycznie każdy lakier był zbyt przeźroczysty i musiałam malować jeszcze raz.
Kolor w rzeczywistości jest oczywiście ciemniejszy;)
(efekt po 1 warstwie)
Podczas nakładania nie czułam żadnego zapachu, dopiero gdy powąchałam lakier z buteleczki poczułam drażniący, lecz nie śmierdzący "aromat". Nie da się go zbyt długo wąchać, więc nie umiem do niczego porównać.

EDIT:
No cóż, lakier może mnie nie zawiódł, ale też nie powalił swoją trwałością. Już pod koniec pierwszego dnia pojawił się odprysk, a następnego kolejne. Lakier co prawda był malowany na noc więc sądzę, że pomalowany z rana spokojnie wytrzymałby dzień, a może i drugi nie wyglądałby tragicznie;)

ZALETY:
+ szybko schnie
+ wystarczy jedna warstwa
+ ładnie się rozprowadza
+ bez toluenu i formaldehydu
+ wydajny

WADY:
- brak!

Cena bez promocji: 6,99/7,5ml 

***
Miałyście kiedyś lakier z House? Jak wrażenia?

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek ;) i zalety bardzo zachęcające do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek ;) A do Housa muszę wstąpić, widziałam tam niedawno fajne koszulki, więc może uda się jeszcze upolować coś taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety przegapiłam weekend z -40% na wszystko, ale może to i lepiej dla mojego portfela;p

      Usuń
  3. Lubię malinowy kolor :D No i cena jest przyjemna dla portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorek !

    Zapraszam na rozdanie: http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie komentarze i opinie:) To one motywują mnie do dalszych działań ♥