wtorek, 1 października 2013

Lakier WIBO Extreme Nails nr 361

Hej!
Jakiś czas temu kupiłam sobie lakier Extreme Nails Wibo nr 361 w Rossmanie. Skusił mnie kolorem, który idealnie pasował mi do sukienki na imprezę:) Posiada mieniące się drobinki(do których jak łatwo zauważyć mam słabość;). Ma płaski pędzelek, który ułatwia rozprowadzanie. Po 2-3 warstwach możemy uzyskać pełne, równomierne krycie. 
Mnie lakier urzekł. Utrzymuje się na paznokciach kilka dni (ok 3-4, później już widać "otarte" końcówki). Nie jest typowo brokatowy, więc nie ma problemów przy zmywaniu, a jednocześnie posiada drobinki, które dają niesamowity efekt.
Mi osobiście kojarzy się z rozgwieżdżonym niebem nocą:)
Dla mnie jest idealny na imprezy i większe okazje. Elegancki, ale nie klasyczny. Uniwersalny. 
Z chęcią wypróbuję inne kolory:)

ZALETY:
+ dobrze kryje
+ niska cena
+ ładnie się mieni
+ wytrzymały

WADY:
- dość długo schnie

Cena: ok 6zł/9,5ml

***
Jak Wasze doświadczenia z WIBO?:) Macie swój ulubiony kolor?

4 komentarze:

  1. ładny kolorek ;)
    mój róż z tej serii szybko schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! aż szkoda, że długo schnie, ja jestem niecierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No może to też kwestia mojej niecierpliwości;p żeby jako-tako wysechł potrzebował ok 10-15min, a porządnie (żeby nic się nie odcisnęło) to jeszcze dłużej, min. 30min.
    Ale dla koloru warto się trochę pomęczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor :) co tam schnięcie, efekt ważniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie komentarze i opinie:) To one motywują mnie do dalszych działań ♥