niedziela, 22 września 2013

Peelingi myjące Joanna

Hejka:)
Dziś chciałabym Wam przedstawić mój (i zapewne nie tylko;) hit, a mianowicie peelingi myjące Joanna. 
Dostępne są one aż w 7 wersjach zapachowych: truskawka, kiwi, żurawina, czarna porzeczka, gruszka, grejpfrut i pomarańcza.
Możecie kupić je praktycznie w każdym sklepie za ok 4zł/100ml.
Ja aktualnie jestem zadowoloną użytkowniczką tego o zapachu kiwi, ale już czekają na mnie w szafce gruszka i czarna porzeczka:)
Kiwi ma bardzo delikatny zapach, gruszka z kolei aromatyczny i naturalny, natomiast czarna porzeczka jest bardziej intensywna i słodka.W przyszłości mam zamiar wypróbować innych wersji zapachowych, jednak do tej pory przekonały mnie najbardziej te;)
Urzekła mnie również konsystencja peelingu - nie jest rzadki, więc nie spływa z ciała, ale również nie jest zbyt gęsty dzięki czemu łatwo go rozprowadzić.


ZALETY:
+ cena
 + zapach
+ łatwe użycie
+ poręczne opakowanie
+ wygładzają skórę
+ konsystencja (z wyglądu przypomina mi sorbet c; )

WADY:
- brak

Jedyne co mogłabym im zarzucić to, że zbyt szybko się zużywają, ale możliwe, że to ja jestem zbyt zachłanna i stosuję zbyt wiele na raz;p 

***
Jaki jest Wasz ulubiony zapach? Każdy?;) Czy może w ogóle nie przekonują Was te peelingi?

1 komentarz:

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie komentarze i opinie:) To one motywują mnie do dalszych działań ♥