poniedziałek, 23 września 2013

Lakier Life

Cześć!:)
Wczoraj na zakupach postanowiłam zaszaleć i kupiłam sobie na promocji w Super-Pharm lakier Life (nr 22) za 3,49zł zamiast 6,99zł;p
A tak serio to urzekł mnie kolor c: Jest czekoladkowy i mieni się na złoto.

  
Niestety moje paznokcie są bardzo króciutkie i ogólnie nie powinnam ich wystawiać do widoku publicznego (a to za sprawką paznokci żelowych z okazji "najdłuższychwakacjiwżyciu-wesela-wyjazdu"), ale trudno.
Oczywiście lakier na żywo wygląda o wiele lepiej, bo delikatnie się mieni, aczkolwiek jest ogromna różnica między tym co jest w buteleczce. Jest również ciemniejszy.
Ogólnie lakier pozytywnie mnie zaskoczył. Za taką cenę nie spodziewałam się niczego szczególnego, a jednak daje radę;)


ZALETY:
+ szybko schnie
+ cena
+ kolor
+ dokładnie kryje(wystarczy 1 warstwa:)

WADY:
-  kolor/połysk różni się od tego w butelce
- odpryskuje


Miłe złego początki..czyli lakier nie wytrzymał próby czasu, już następnego dnia zrobił się odprysk, a po kolejnym widnieje on niemal na każdym:( Co prawda nie są one bardzo duże, ale widoczne. Możliwe, że to wina moich zniszczonych paznokci, dlatego postaram się do niego przekonać kiedy się 'odżywią';)
Mam nadzieję, że wtedy wypadnie lepiej, bo szczerze mówiąc trochę mnie zawiódł:( 
***
Próbowałyście już kiedyś lakierów tej firmy? Jak wrażenia?

1 komentarz:

  1. Nie próbowałam :) Racja, lepiej wygląda w buteleczce niż na paznokciu, ale nadal jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie komentarze i opinie:) To one motywują mnie do dalszych działań ♥