niedziela, 3 listopada 2013

* Ozdobne gwiazdeczki *

Cześć!
Kilka dni temu na giełdzie zaciekawiły mnie ozdoby do paznokci. W malutkiej buteleczce mieszczą się dziesiątki malutkich gwiazdeczek. Kolorów i kształtów do wyboru było wiele, jednak ja zdecydowałam się na delikatne różowo-fioletowe gwiazdki. Wydawało mi się że są to jedynie gwiazdki 'bez środka' jednak w domu okazało się że między nimi znajdują się również 'środki', czyli maluteńkie gwiazdki. Również cena jest malutka, bo ta przyjemność wyniosła mnie jedynie 1zł:)
Nigdy wcześniej nie miałam tego typu ozdób i trochę się obawiałam, że zaczepię o coś i zaraz odpadną. Jednak niepotrzebnie. Wytrzymały cały dzień i całą noc bez usterek:)
"Przykleiłam" je na odżywkę, ponieważ próbuję zregenerować moje paznokcie.
***
Jak Wam się podoba taki efekt?:) Lubicie tego typu ozdoby?

7 komentarzy:

  1. Słodkie są :) i tylko za 1zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny efekt za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt :) cena też powalająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile jest to jedna-dwie gwiazdki to ok. Ale nie lubię jak ktoś napcha 20 na jeden paznokiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie lubię mieć za dużo na paznokciu. Dla mnie te dwie to maksimum;)

      Usuń

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie komentarze i opinie:) To one motywują mnie do dalszych działań ♥